#5 Fit omlet owsiany! + wersja proteinowa

15:44

Troche zaniedbałam bloga - zaczął sie rok akademicki, właśnie mam przerwe między wykładami, więc postanowiłam naskrobać notkę z przepisem na słynny i przez wszystkich omlet!
Na pewno słyszałyście wiele o nich i widziałyście mase zdjęc przeróżnych wersji omletów. Na slodko, na słono, proteinowe, owsiane...
Ja uwielbiam je za to, że moge zjeść je na śniadanie (wersja słodka na wypasie) przed treningiem, po treningu (białkowy!)
Moja dzisiejsza wersja to omlet owsiany z małą modyfikacja - białkowy.

przedtreningowy- odżywka białkowa o smaku czekoladowym + banany + wiórki kokosowe
Przepis jest dostosowany do mnie - nie zjem większego, ale z powodzeniem, możecie zwiększać sobie ilość składników jeśli uważacie, że to za mało :)
Przygotuj sobie:
  • jajko
  • 1/4 kubka płatków owsianych
  • pół łyżeczki proszku do pieczenia
  • miarka odżywki białkowej (opcjonalnie)
  • cynamon (opcjonalnie - na podkręcenie metabolizmu)

mój - potreningowy proteinowy z chudym twarogiem, mój chłopak dorzucił sobie jeszcze truskawki ♥

Płatki owsiane zalej wodą do poziomu płatków i poczekaj aż ją wchłoną. Oddzielamy żółtka od białek, białka ubijamy na sztywną piane. Miksujemy żółtka, płatki owsiane, odżywke i proszek do pieczenia następnie dodajemy do ubitych białek i mieszamy.
Patelnie - najlepiej o małej średnicy smarujemy olejem kokosowym (jak nie masz, rzepakowy też może być)  wylewamy mase. Smażymy pod przykryciem! Dzięki temu omlet jest puszysty :) na małym ogniu przez ok 4 minuty, później przerzucamy go na drugą strone. 

Z czym można zjeść taki omlet? Ja jeśli jem z odżywką czekoladową + cynamon to nic do niego nie dodaje bo smakuje jak pierniczek :D jeśli jem z odzywka waniliową to dodaje różne owoce (co mam w domu) serek wiejski, twarożek... Możliwości jest mnóstwo. Wszystko zależy od Was

ten jest z odzywka waniliową, masłem orzechowym i bananem

Smacznego! :)

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Cudowny omlet! <3 po treningu idealny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieekuje! Omlet to takie cudo idealne na każdą pore dnia :D ♥

      Usuń
  2. Wygląda super! I szybko można taki przygotować ;) Ja zawsze mam problem z jego zrobieniem - na zdjęciach w necie wychodzą takie ładne, a moje to zawsze wyglądają jak ... Nie będę pisała co. Dodatkowo się rozpadają, porażka. Ale spróbuje z Twojego przepisu. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też sie czasami rozwalaja - zwlaszcza jak sie śpiesze :P najlepiej robic na małej patelni, łatwiej je wtedy "przerwócic". Mi sie wydaje, że jak robie z płatkami owsianymi to lepiej sie trzymają wiec polecam :*

      Usuń
  3. wygląda bardzo apetycznie :) i w dodatku zdrowo - czego chcieć więcej ;)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Subscribe